poniedziałek, 24 grudnia 2012

Kilka słów o moich włosach

Na początek może przedstawię wam moje nieokrzesane i nieposłuszne włosy.

Długość: nieco poza ramiona,
Struktura: fale/gdzieniegdzie jakiś luźny korkociąg,
Porowatość: z moich badań wynika, że niska,
Łatwość w układaniu: eee, słucham? ;) 
Kolor: naturalny, ciemny brąz, bardzo ciemny, ale nie czarny.

Najbardziej aktualne zdjęcie jakie posiadam:

good morning hair

bałagan w tle ;)






Pierwsze bez flesza, kolor przekłamany na każdym, ale najbardziej zbliżony do tego z pierwszej fotografii ;) 
Jak widać układają się jak chcą, odstające kosmyki to norma, której mam zamiar się pozbyć, gdy zapuszczę włosy. 
Włosy umyte balsamem do kąpieli Babydream dla mam, odżywka Alterra granat i aloes, do mojej pseudo stylizacji użyłam żelu lnianego.

Na dziś to tyle ;)


P.S 
Przegrzebuję zdjęcia do włosowej historii, która pojawi się za niedługo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...